Gece Uğultusu-2

fada0d09abbb424ae32458836af5ca36

 

1.bap

 

Bana bir ses et, şu toprağa göm kalbimi

yeni bilenmiş bir şair jiletiyle topla -gitmelerinin büyüttüğü meyveni.

Dallarım kırılmış diyesiye inkâr et beni

Mülkümde atan kalbin hükmü yok.

 

Hep yarım bırakılmış şeyleri

Ya da hiç büyümeyen şeyleri sevdiğimi biliyorum

Bunu biliyorum da biliyorum da

Budanmış alnıma bir harf geçiremiyorum.

 

2.bap

 

Duy ki

Mahvolmaya dair bir şeyler fısıldandı kulağıma

Tam da adımı söylerken öksürmüş olmalısın

Her mevsimde yağmalanıyor bir yanım sanki

 

3.bap

 

İpek böceğinin konduğu yaprak soldu

Sarının tonunun kedere çaldığı zamanlar

Ve düşmeye çaldığı zamanlar ve ayrılığa çaldığı zamanlar

Hapsoldu iliklerinden derinlerine bir sızıya

 

Sızdığım yerlerde bir kedi mırıltısıyla

Ve ağzının kenarındaki öptüğüm yerin acısıyla

Ve sarının en koyu tonuyla

Düşe düştüm.

 

4.bap

 

Şarkıyla birlikte utandım saçlarından

En hassas noktalarımı bilerek savrulan

Renklerini reddeden bir çiçeğin hüznüyle

Şarkıyla birlikte utandım saçlarından

 

Renklerini reddeden bir çiçeğin hüznüyle

Ellerimde yalvarasıya kokuyorsun

 

5.bap

 

Yüzümün çirkinliğinden sana sığınırım

Düşmüş dişlerimin çocuksuluğuyla sana sığınırım

 

6.bap

 

Issızlığımı nerede çağlayacağım?

Kanımda dolaşan manaların telaşı içinde

Bugün tarihin neresine not düşüleceğim?

 

Bir ilkelliği savunuyorum, bunu hep diyorum

Göğsümde denedim ilk çivi yazısını

Sahi bugün tarihin neresine düşeceğim?

Otuzbirocakikibinonaltı

 

7.bap

 

Bir ses et dedim sana

Bir sesi varsa acının, uzaklardan bağır bana

 

 

Bir Cevap Yazın

