-iğreti

egon-schiele-liebesakt-studie-08854

 

Kabul ediyorum hiçliğimi. Ve bunu hiç zorlanmadan daha doğrusu zorla kabul ediyorum. Bu noktaya geldikten sonra ise gördüğüm her şeyde bir yamukluk seziyorum. Ben mi çok bilmişim, yoksa siz mi bilmediniz?

Hayatımın en abuk sabuk döneminden geçtiğimin farkındayım. Her şeyin kalıcı bir uçuculukta olduğunun da farkındayım. Kime dokunduysam ya bir iğreti kapladı beni ya da bir iğreti kapladı onları. Tahammül sınırımın azaldığının farkındayım. Bugün kadeh tokuşturduğum her kim varsa yarın olmayacak. Bu yaşamımın bana getirdiği eksilerden birisi. Hiçkimse o ilk gün bana seçim hakkı sunmadığından, geri kalan bütün yaşamımda bir şeyleri yitirmeye programlıyım. Asıl beklenen şeyi bir türlü yapamıyorum. İçimden gelmiyor. O şey içimde bir sıçmık gibi duruyor. İşe gidiyorum. Günümü işte geçiriyorum. Bütün zamanımı. -dair ne varsa işte o zamanımı. Bunca yıllık aylaklığımdan koparılıyorum. Sonra içmeye gidiyorum. Saat 10. Muhabbete dalıyorum. Bir iki çerez yuvarlıyorum. Saat 12. Birkaç güzel şarkı dinliyoruz. Ya da çalıyoruz. Bunlara eşlik etmeye, onlar kadar güzel olmaya çalışıyoruz. Saat gece yarısı 2. Geceyle birbirimizin uzuvlarını sıvazlıyoruz. Türkü yakıyoruz. Kaygılarımızı suluyoruz. Gece yarısı 4. Saçmalıyoruz. Saçmalıyoruz. Saçmalıyoruz. Birbirimizden tiksinti duyamayacak kadar sarhoşuz. Sabaha karşı 6. Herhangi bir şeyi hatırlayamacak kadar bilinçten uzaktayız. Ertesi gün aynı şeyleri yaşayacağımızı unutuyoruz. Keyif aldığımız şeylerin dahi daimi bir tekrar olduğunun farkında değiliz. Küçüğüz ve eziliyoruz.

Şans tek atışlık bir olaydır. Ve o an’a aittir. Onu ıskalarsan, bir daha o hep senin vurur. Bunu unutma. Iskaladık. Şiiri, şarabı, birkaç anıyı ve dostu çok seviyorum. İnanın bana. Ama en çok kadınları seviyorum. Ki o kadınlar son zamanlarda bana babacan bir bakış gibi tiksinti verdi. Sadece acı dolu bir bilinçle baktım onlara. Nefretle. Ne kadar yapmacık olduklarını, beni boğduklarını gördüm. Birçoğumuz gibi aslında anlıyormuş gibi yapıp anlamadıklarını. İnsanlığımın getirilerini ne hoş gördüler ne de karşıladılar. Buna çok sinirlendim. Kırılmadım. Sinirlendim. Şu an dahi öfke doluyum. Uzanıp kendi yanaklarımı tokatlıyorum.

Neyse.

Kaçınılmaz bir yalnızlık seninkisi. Ayrıca
Katı, ilgisiz, iğreti…

 

Bir Cevap Yazın

